Kampanie reklamowe facebook i instagram
Zajmę się wszystkim – od strategii, przez wdrożenie i raportowanie. Ty możesz skupić się na rozwoju swojej firmy.
Uruchamiasz Startup
- Jesteś na początku swojej drogi, masz energię i budżet, by inwestować w rozwój.
- Potrzebujesz kogoś, kto pomoże Ci wystartować z reklamami, aby od razu generować realne wyniki.
Masz doświadczenie z biznesem
- Twój biznes działa, zarabiasz i nie musisz martwić się o koszty.
- Masz za sobą współpracę z agencjami, które Cię zawiodły. Wiesz, jak wygląda standardowa obsługa i szukasz kogoś, kto zrobi to lepiej i skuteczniej.
Prowadzisz samodzielnie reklamy
- Masz już doświadczenie w ustawianiu kampanii, ale potrzebujesz wsparcia, by poprawić wyniki.
- Chcesz oddać prowadzenie reklam w ręce specjalisty, bo wolisz skupić się na innych obszarach swojego biznesu.
Jeśli należysz do jednej z tych grup, wiesz, że reklamy to inwestycja - i chcesz oddać działania reklamowe w profesjonalne ręce… zobacz ofertę!
Ewa
Agencja
Zwiększysz liczbę potencjalnych klientów, którzy są naprawdę zainteresowani Twoją ofertą.
Dzięki kampaniom zoptymalizowanym pod kątem leadów, Twoje usługi dotrą do osób, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z Twojej oferty = więcej jakościowych zapytań, mniej zmarnowanego budżetu.
Twoje kursy, e-booki czy webinary trafią dokładnie do tych, którzy ich potrzebują.
Tworzę kampanie, które nie tylko zwiększają sprzedaż, ale też budują Twoją rozpoznawalność i pozycję eksperta w branży. Każda złotówka wydana na promocję przyniesie Ci wymierne korzyści.
Zwiększysz sprzedaż swoich produktów cyfrowych lub usług dzięki kampaniom nastawionym na osiąganie konkretnych wyników.
Stworzę reklamy, które nie tylko przyciągną uwagę, ale również zamienią potencjalnych klientów w realnych nabywców – szybko i skutecznie.
Wynik: 182 leady pozyskane w 3 miesiące
Z Call4You współpracujemy od czerwca 2022 roku. Największym wyzwaniem firmy jest pozyskiwanie partnerów, klientów na usługi i wykwalifikowanych konsultantów. W ostatnich 3 miesiącach skupiliśmy się na drugiej grupie, czyli na klientach.
- Podnieść jakość leadów
- Pozyskać 50 leadów miesięcznie
- Utrzymać koszt za leada poniżej 10zł
- Opracowanie haseł reklamowych, które trafiają do klienta i składają konkretną obietnicę.
- Stworzenie kreacji reklamowych dopasowanych do 2 głównych branży klientów: OZE i Ubezpieczenia.
- Wykorzystanie AI w grafikach reklamowych i podkreślenie głównego wyróżnika firmy w nagłówku.
- Analiza targetowań i optymalizacja kampanii.
Pozyskaliśmy 74 leady więcej w stosunku do poprzednich 3 miesięcy
Średni koszt za leada to 7,57 zł
Zainwestowana kwota w kampanię zwróciła się już po pierwszym kliencie
Dzięki kampanii firma ma stały dopływ leadów i nowych klientów. To spowodowało ogólny wzrost wyników sprzedażowych w firmie.
Wynik: 6487 zł sprzedaży w TYDZIEŃ!
Głównym wyzwanie kampanii było zwiększyć sprzedaż kursu za pomocą webinaru.
- Osiągnąć zwrot z inwestycji w reklamę na poziomie 3
- Sprzedać min. 5 kursów w tydzień
- Optymalizacja kreacji reklamowych (wybraliśmy najlepsze warianty graficzne i tekstowe).
- Przetestowanie dwóch wariantów stron z zapisem na webinar.
- Przygotowanie nowych kreacji reklamowych (postawiliśmy na prostą grafikę z nagłówkiem na białym tle i krótkim tekstem).
- Optymalizacji kampanii pod kątem targetowań.
290 zapisów na webinar w tydzień
Średni koszt za zapis na webinar 4,58 zł
ROAS (zwrot z inwestycji w reklamę) = 4,88 (jedna wydana złotówka zarobiła 4,88 zł)
Kampania była realizowana w ciężkim okresie reklamowym (przed Black Friday), a mimo wszystko osiągnęła satysfakcjonujące wyniki i przebiła wyniki z poprzednich tygodni.
Wynik: 111 741 zł sprzedaży produktu na zimnym rynku w 4 miesiące!
(Kampania realizowana we współpracy z Agencją Twórców Online)
Głównym wyzwanie kampanii była sprzedaż e-booka “Bo Ja Tak Powiedziałam”
- Wygenerować sprzedaż powyżej 25 000zł miesięcznie,
- Utrzymać zwrot z inwestycji na poziomie 2,5 - 3
- sprzedać ponad 1500 pakietów kursu
- Współpracę rozpoczęliśmy od analizy i historii reklamowej konta.
- Potem przygotowaliśmy strategię reklamową, która uwzględniała plan rozwoju na najbliższe 3 miesiące.
- Przygotowaliśmy kreacje reklamowe i teksty bazując na historycznie najlepszych grafikach i tekstach.
- Potem dodaliśmy świeże i bardziej różnorodne kreacje.
- Cały czas na bieżąco testowaliśmy nowe grupy i wyłączaliśmy te najsłabsze.
- Co tydzień robiliśmy podsumowanie i dokładną analizę kampanii.
Średnia sprzedaż wyniosła 27935 zł miesięcznie
ROAS = 2,88
1672 sprzedanych pakietów
Kampania promocyjna e-booka "Bo Ja Tak Powiedziałam", przeprowadzona dla Iwony Duszyńskiej we współpracy z Agencją Twórców Online, osiągnęła znakomity wynik: 111 741 zł sprzedaży w ciągu 4 miesięcy na zimnym rynku.
Dzięki precyzyjnej analizie reklam, dobrze dobranej strategii i ciągłemu optymalizowaniu działań, udało się sprzedać 1672 pakiety kursu, przy średnim miesięcznym obrocie 27 935 zł i ROAS 2,88, znacznie przewyższając założone cele.
Zgłaszasz swoje oczekiwania i cele, a ja przygotowuję plan działania dopasowany do Twojego biznesu.
Tworzę strategię, przygotowuję kreacje, ustawiam reklamy i regularnie je optymalizuję, by osiągać jak najlepsze wyniki.
Ty skupiasz się na swojej działalności, a ja dbam o stały wzrost wyników Twoich kampanii.
Hej! Jestem Ewa Konieczna.
Od 4 lat prowadzę swój własny biznes oparty o marketing w social mediach. Specjalizuję się w kampaniach Facebook Ads i prowadzeniu profilii w mediach społecznościowych. Podczas naszych wspólnych treningów przekażę Ci całą swoją wiedzę i doświadczenie w pracy z klientami.
Bardzo lubię schematyczną i ustrukturyzowaną pracę, dlatego skrupulatnie będę monitorować Twoje postępy.
Wierzę, że systematyczna praca nad biznesem i budowanie w sobie dobrych nawyków przynosi trwałe korzyści nie tylko finansowe.
Jesteś gotowy wytrenować swój biznes?